Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę zakładać konto w sklepie?
Aby dokonać zakupu badań, nie trzeba zakładać konta w naszym sklepie internetowym. Zachęcamy jednak do jego założenia, dla stałych klientów będziemy mogli w ten sposób przyznać na stałe kody rabatowe. 

2. Gdzie mogę zrealizować e-skierowanie?
Lista dostępnych Punktów Pobrań, znajduje się w MENU. Po wydrukowaniu należy się nim okazać. Pracownik Punktu Pobrań może poprosić o okazanie się dokumentem tożsamości, aby upewnić się, że badania wykonuje osoba, która widnieje na e-skierowaniu.

3. Ile ważne jest e-skierowanie?
Badania z e-skierowania można wykonać w ciągu 30 dni od daty zakupu.

4. Jak można zapłacić za badania?
Za zakupione badanie można zapłacić metodą szybkich płatności PayU. Po opłaceniu e-skierowanie zostaje wysyłane na podany adres e-mail w zamówieniu. Zamówienie można opłacić również przelewem zwykłym. Wybierając taką opcję, dane do przelewu zostają wyświetlone na ekranie. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy e-skierowanie.

5. Kiedy otrzymam wyniki?
Wyniki badań wysyłamy na podany w zamówieniu adres e-mail w ciągu 24h (chyba, że specyfika badania wymaga dłuższego oczekiwania na wynik - informacja o czasie oczekiwania znajduje się w opisie badania. W większości badań, wyniki są dostępne w ciągu 24h). Wyniki można odebrać także w Punkcie Pobrań.

6. Czy za zakupione badania otrzymam Fakturę?
Oczywiście. Zostanie ona wysłana na adres e-mail. 

7. Czy mogę przekazać e-skierowanie innej osobie?
Niestety nie. Badania zostaną wykonane na dane osoby, które widnieją w e-skierowaniu

8. Czy muszę podawać numer PESEL?
Szanując Twoje wrażliwe dane, nie prosimy o podanie numeru PESEL, należy go jednak wpisać samodzielnie po wydrukowaniu e-skierowania.

9. Jak dokonać zakupu badań dla kilku osób?
Każda osoba musi mieć oddzielne e-skierowanie. Każda osoba = jedno, oddzielne zamówienie.

10. Na liście badań nie ma interesującego mnie badania.
Jeśli potrzebujesz bardziej specjalistyczne badanie, lub nie ma go na liście badań, skontaktuj się z nami, udostępnimy je dla Ciebie.

11. Nie wiem jakie badania wybrać.
W takiej sytuacji przygotowaliśmy dział ZAPYTAJ SPECJALISTĘ. Kontaktując się przez formularz, możesz zadać pytania, opisać swoje dolegliwości. Specjalista z zakresu diagnostyki laboratoryjnej bezpłatnie i niezobowiązująco przygotuje dla Ciebie listę koniecznych badań.

12. Czy pracownicy Punktów Pobrań są powiadomieni o realizacji badań na e-skierowanie?
Oczywiście. Wszystkie Punktu Pobrań zostały poinformowane o współpracy. W razie wątpliwości w każdej chwili pracownik może skontaktować się ze swoim laboratorium lub sprawdzić podmiot w liście kontrahentów. Na e-skierowaniu jest również podany telefon kontaktowy do nas. Pracownik Punktu Pobrań NIE MOŻE odmówić wykonania usługi oraz nie może żądać dodatkowej opłaty. E-skierowania posiadają status OPŁACONE.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl